الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 10
سيلا وهي تفتح عينيها لتتصادم به وهو يضيع ف حبات الزيتون التي ارهقته ويهيم بعسل شفتيها الورديه المثيره ليهتف ادم :_ بعد دي اكيد صالحتيني لتدب القشعريره ف جسدها من الخجل فاستسلمت له بسهوله بمجرد قبله ولكنها ليست اي قبله بل هي تشابك الهوس والشغف بين اجسادهم سيلا وهي تتشابك يدها حول عنقه :_ لا لسه ف طلب صغنون ادم بابتسامه :_ استر ي رب قولي سيلا :_هروح انا وكارمن نجيب حاجات عشان فرحها وكدا ادم :_ موافق يستي بس هي ساعه وترجعي لتخطتف قبله من شفتيه وهي تهتف بحبك ليحذبها بقوه لتصطدم بصدره وياخذها بأخضانه ويقترب من عنقها ليطبع قبله رقيقه جعلتها تذوب في مكانها ثم يهمس اجليها لما تيجي تمن الخروجه ي روحي ابتعدت سيلا وهي تقول انت مش بتشبع فابتسم لها ابتسامه ساحره وجذبها ف عناق تلامست فيه اجسادهما وتعالت فيه دقات القلب وفصله بقبله ع وجنتها وهو يهتف عمري م اشبع من معذبتي ************** وفي اسفل القصر نجد مروان يجلس بمفرده يحدق النظر ف الهاتف وتظهر ع وجهه ابتسابه جذابه وهناك من تنظر له بشك فتقترب منه حتي لاحظ اقترابها فأغلق الهاتف م ان جلست بجواره كارمن بشك :_ مروان انت كنت بتعمل اي مروان:_ كنت بكلم واحد صحبي كارمن بتذمر:_ لا والله عيله انا وهصدقك طايب م تكمل قفلته ليه مروان بفرحه شديده ع غيره طفلته :_ عايزه اي ي كارمن دلوقت كارمن وقد مسكت لياقه قميصه بيدها الصغيره وانحنت عليه قليلا وتبرز شفتيها السفليه مش عايزاك تبص لحد غيري مروان بخبث:_ والله احنا لسه هناخد قرارر ف الموضوع دا يوم الفرح مش يمكن متعجبنيش كارمن وهي تضغط ع شفتيها بغضب انت قليل الادب ع فكره مروان بخبث :_ عرفتي منين بقااا كارمن بغضب :_ مرواان مروان وهو يقترب منها :_ قلب مروان كارمن :_ هروح المول انا والبنات فاضل حاجات كتير والفرح قرب مروان بمكر :_ كويس انك واخده بالك عموما موافق بس بشرط كارمن بتذمر طفولي:_ يووه بقااا كل حاجه شروط كدا مفيش ببلاش يسطا مروان :_ انا شكلي اتدبست بتقولي يسطا مفيش حبيبي حياتي اي حاجه كارمن بدلع:_ وهي تطوق عنقه بكلتا كفيها حبيبي وحياتي وقلبي انت تؤمر مروان بمكر وهو يضع يده ع شفتيه:_ عايز الضرييه هنا وبسرعه كارمن بخجل وقد طبعت قبله سريعه وكادت ان تذهب حتي امسك بها وانزل بذراعيه محاوطاً خصرها بهدوء ونزل بشفتيه و انقض ع شفتيها وامتصها واخذ يرتوي من عسل فمها اما عن طفلته فقد سارت بداخلها موجه من المشاعر في جسدها. لكنها بدأت تصارعه وتقاومه خوفاً ان يراهم احد ولكن هو كان حائط بشري لا يتزحزح منه قيد انمله وبعد دقائق ابتعد عنها ولكن رغما عنه ابتعد لاحتياجهما للهواء سانداً جبينها بجبينه كارمن :_اي ال عملته دا مروان :_ اولا حبيت اعلمك ضريبه هوسي ليكي ثانيا عملت ال اي حد طبيعي هيعمله قدام جمالك دا وفجأه اضطربت كارمن مكانها عند سماعها ندا تسأل الخادمه عن ادهم فضحك مروان ع خوفها من قربه فجاءت ندا وجلست معهم فستأذن مروان للرد علي الهاتف وترك الفتاتان حتي تدلف عليهم سيلا ليتوجهوا الي المول لتكون ف انتظارهم ************* ف غرفه المكتب نجده ينهي بعض الاعمال ع جهازه فيدخل عليه مروان مروان :_ اهلا ب الباشا ال قاعدلنا هنا ادم :_ قريب هتترد متستعجلش مروان :_ كارمن ي سيدي عايزانا نسافر شرم او الغردقه قال ايه الهاني مون ادم :_ وحياه خالتك دا سيلا تطلع عيني ولازم هنتطلع معاكوا مروان بضحك:_ انا مش عارف راح فين ادم بتاع زمان ادم :_ احترم نفسك بدل م اقوملك بكرا تجرب ي حبيبي مروان :_ خلاص نطلع بقا كلنا وادهم وندا معانا ادم :_ طاب قوم بقا عشان ف شغل كتير ونسافر واحنا مخلصين مروان :_ انا كنت لسه هروح الشركه يلاا سلام ادم :_سلام **************** وفي المول الذي توجد به الفتايات كارمن :_ الله حلو اووي دا تحفه ليكي ي سيلااا سيلا:_ اي دا لا طبعا هتكسف البسه اي دا لالا مستحيل كارمن :_ والله انتي شكلك نيله خالص شاطره تقولي انا اي ومش اي انا هقولك تعملي اي تعالي بس وبالفعل اخذته سيلااا نور:_ يلااا بقاا انا جوعت يلااا بالفعل توجهوا الي كوفي شوب وتذهب سيلا لتأتي ب المشروب وتجد نور عمر يطلبها ع الهاتف نور :_ ي نهار اسود دا عمر كارمن :_ ف اي ي بنتي وفيها اي يعني نور :_ اصله مكنش موافق اطلع اجي معاكوا وجيت من وراه ندا :_ ي هبله ردي عليه وقوليله انك ف البيت وعادي لكن كدا هيشك فيكي ي مجنونه نور :_ طايب انا هقوم ارد فتأتي سيلا بعد ان اتت ب الطعام سيلا :_ هي نور راحت فين كارمن :_ دي بتكلم عمر ******************** نور :_ الوو عمر:_ انتي فين نور :_ ف البيت ي عمر هكون فين عمر :_ طايب اي الصوت ال جمبك دا نور :_ دا التلفزيون ي حبيبي عمر:_ ماشي ي نور هكلمك كمان شويه عشان وريا حاجه نور :_ سلام ي حبيبي لا اله الا الله عمر :_ محمد رسول الله سلام وما ان اغلق الهاتف حتي صعد الي سيارته وهو في قمه درجات الغضب ماشي ي نور انا هوريكي ************** ويبدؤن الفتايات ب الضحك ويتبادلون الاحاديث وفجأه اتسعت عينيها وزادت دقات قلبها م ان رأته امامها واقترب من الطاوله ازيكوا ي بنات سيلا :_ اي ي عمر اي ال جابك هنا عمر:_ اصل كنت عايز نور في موضوع وهو ينظر اليها ممكن فكان لا يعطيها مجال للرفض فكانت عينيه حمراء تشع الغضب فذهبت نور معه ال بعيد عن الطاوله عمر وهو يضغط ع ذراعها :_ انتي اي ال خلاكي تكدبي اقولك انتي فين تقوليلي ف البيت ولا كأن ليه اي اعتبار نور وهي تشهق من البكاء :_ عمر ممكن تهدا وانا هفهمك عمر بغضب جامح :_ هتفهميني اي ان مليش حكم عليكي صح عشان اقولك كدا كدبتي ماشي ي نور هتشوفي انهارده انك بتعاتي انا وملزومه مني مش من اي حد تاني وتركها وذهب وسط تفكير ممزوج ب الغضب والفرح من تلك الكلمات وذهبت غير مدركه الفتايات ************* وتذهب نور الي غرفتها تشهق ف البكاء فهي تعرف مدي خطأها ولكنها تحبه ولا تريد غضبه فتقوم لتصلي ركعتين وتدعي ربها بأن يرجع لها حبيبها مالك سندريله حياته ############## وفي المول يبحثون الفتايات عن نور وبعد ان افتقدوا الامل وقالوا انها حاتما ذهبت مع عمر قرروا الرجوع الي القصر *************** وفي القصر في الطابق السفلي ف مكتب ادم تحديداً نجده مازال منهمكا ف شغله وفجأه يدخل عليه عمر ادم :_ عمر مالك يبني ف ايه ايه ال معصبك كدا عمر :_ اختك ادم :_ اي ال حصل عمر :_ بص من الاخر انا عايز ارتبط بيها وزيك بردو الفرح كمان اسبوع مع ادهم ومروان ادم :_ طاب خد نفسك واهدا وبعدين م انا عارف انها مجنناك عمر باستغراب لمعرفته بعلاقته بالسندريلا :_ عارف عارف منين ادم :_ اي يبني انت مفكرني اهبل ولا اي انا عارف كل حاجه وكنت مستنيك تقولي بس انت اكيد عارف راي فاضل بس راي العايله ورايها عمر :_ تمام هستني منك رد سلام ############### وفي الجناح الذي يسمي بجناح الحب والعشق والجنون بل الهوس نجدها تأخذ حمام دافئ لتريح اعصابها بعد هذا اليوم الطويل وبعد ان اتمت هذا نزلت من حوض الاستحمام وارتدت تلك الشئ الذي اجبرتها كارمن ع شرائه مما تسبب ف احمرار ع خديها فنظرت الي المرآه وكادت ان تذهب لتغيره لتتفاجأ ب...
عدد المشاهدات : 37
أضيف يوم : 17/08/2019