الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 14
في صباح يوم جديد تسمع رحمه اصوات الترحيب علي الجد تذهب لتتفاجأ بهم يذهب ادم ليقبل يدها ازيك ي امي وحشتيني رحمه:_ وانت كمان ي حبيبي بس رجعتوا بدري ليه ادم '_ ايه ي ست الكل وحشتينا وقولنا ننزل بقا احمد:_ جرا ايه ي رحمه يلاا حضري للعيال حاجه ياكلوها ع ما يغيروا يلا ي ولاد ليذهب كل منهم الي غرفته وبمجرد دخوله للغرفه ذهب لياخذ حمام دافئ ليذيل تعب اليوم ويبدل ثيابه دون التفوه بكلمه لها لينزل ويتركها تشتعل غضبا وتذهب لتبدل ثيابها لتلحق به وفي احدي الغرف المجاوره ندا بدلع وتعدل ياقه قميصه انت هتنزل الشركه انهارده بردو ادهم:_ معلش ي حبيبتي بس لازم فيه مشكله جامده هناك ولازم نحلها قبل ما جدي يعرف ندا بحزن :_ ربنا يعديها علي خير ان شاء الله ي حبيبي ادهم وهو يقترب منها :_طاب يلا بقا قبل م اهد الشركه علي ال فيها ونقضي شهر العسل هنا ندا بضحتها الرنانه :_ لالا الطايب احسن يلا بينا يدخل مروان الغرفه يجدها تقف امام المرأه بعد خروجها من المرحاض وتبدأ في تمشيط شعرها ليذهب ليبدل ثيابه ليخرج لها ببنطال جينز فقط مروان :_ كارمن فين القميص الاسود بتاعي مش لاقيه كارمن بغضب :_ معرفش دور عليه هيكون فين يعني ليستنتج هو سبب تلك الكلمات ليقترب منها هو الجميل زعلان ولا ايه كارمن :_ ابعد عني كدا بس وخليك في شغلك مروان بمكر:_ اومال انتي ايه تعالي بس احنا ورانا شغل كتير كارمن :_ بقولك ايه مش تتعصب عليه وبعدين تصالحني بمزاجك لتتركه وتذهب لتستكمل ثيابها وتذهب الي سيلا في غرفتها ليأتوا الي اسفل لتناول الطعام ويذهب كل من الشباب الي الشركه ############# ############# دخلت اشعه الشمس من النافذه لتزعج تلك السندريلا فكاه ينظر اليها متأملا يلامس وجها وشعرها الطويل بدأ يقبلها بقبلات شغوفه في زوايا وجهها نورر :_عمر عمر:_ صباح المانجا نور :_ صباح الخير ي عمري .. زمان ماما زعلانه عشان مسلمناش عليها عمر:_ م هي ال كانت نايمه يلا بس واحنا نسلم عليها ليحملها كالطفله بين ذراعيه بقميصها الأرجواني المثير ينظر لها وضحكته عاليه لرأسها المندس في صدره يشعله حراره ويدها تضغطان علي عنقه بشده نور:_عمر نزلني مينفعش طنط تشوفني كدا ليذهب الي غرفه والدته لينزلها عمر ويذهب ليقبل يد والدته وتتقدم نور في خجل وتقبلها نور :_ اسفه ي طنط بس عمر هو ال عمر بغمزه : هو ال ايه كوثر بضحك علي ابنها ولا يهمك ي حبيبتي روحي غيري وانا هعملكم الفطار ليحملها عمر مجددا ويذهب الي غرفته غير مبالي لتذمرها ######### ######### كريم :_ والله يا باشا الرسومات كانت موجوده ع المكتب وجيت عشان اتمم عليها وابعتها للمصنع ملقتهاش مروان :_طاب روح انت ي كريم اهدي انت كمان يا ادم ادم:_ اهدا ايه وزفت ايه واضح انها اتسرقت بس دي كانت موجوده ع المكتب قبل م اسافر وانا مديله المفتاح قبل السفر يعني مش مع حد غيره لتدلف عليه ريهام :_ ادم باشا كرم بيه برا وعايز يقابل حضرتك ادم بحده :_دخليه اما نشوف اخرتها يدخل كرم بكل كبرياء يضع قدم فوق الاخري ويهتف اظن انك غيرت رايك ف موضوع الشراكه بعد ال حصل دا ادم بغضب:_ وحياه امك فوق كدا بس وشوف انت بتتكلم مع مين كرم باستهزاء:_ ما انا واخد بالي مروان :_ بقولك ايه اقصر الشر وبراا كدا قبل م تندفن هنا برا يقف كرم تحت تهديد مروان بكرا نشوف ي احفاد عز الدين مين ال هيكسب ادم :_ابن .. دا لازم يتعدل ويتظبط بقولك ايه كلم رولا ف انجلترا وحولي المكالمه بسرعه مروان :_ يخرييت دماغك ادم :_ اخلص بقا ########### ########### في فرفه ندا كارمن:_ ي نهار اسود حرام عليكي يا سيلا دا كويس انه مولعش فيكي وقتها انتي ايه يا بنتي سيلا:_ يوه بقا مهي طلعت مشكله اهه وكبيره يعني كان لازم يرد كارمن:_ ايوا بس مكنش وقته ندا:_ وكمان هو مش هيفكر كدا سيلا بتعب تقفز من علي الفراش وتذهب الي المرحاض لتستفرغ كارمن:_ سيلا فيه ايه مالك ندا:_انا هكلم الدكتور حالا ياتي الطبيب الي غرفه سيلا وبعد الانتهاء من فحصها يبارك لها فهي حامل في شهرها الثاني لتذهب رحمه معه الي الخارج سيلا:_ بقولكوا ايه محدش فيكوا تقول لسي السيد بتاعها عشان تبقي مفاجأه لأدم كارمن:_متخافيش ي اسولتي الف مبروك الله هبقي خالتو وعمتو في نفس الوقت لتأتي رحمه والابتسامه لا تفارق وجهها الف مبروك ي حبيبتي بصي مش عايزه حركه وال انتي عايزاه يجيلك سيلا:_ الله يبارك فيكي ي طنط بس عايزه طلب ممكن متقوليش لأدم عايزه يعرف مني انا رحمه:_ عنيه ي حبيبتي وخلي بالك بقا من حبيب تيتا دا سيلا:_ حبيبه تيتا ان شاء الله رحمه بضحك:_ كل ال يجيبه ربنا كويس اهم حاجه بلاش حركه كتير انتي فهماني سيلا بخجل حاضر يا ماما لتذهب رحمه وتتركهم ندا بضحك :_ اه لو تعرف ال فيها سيلا:_ والله اقوملك اسكتي ارحم ليكي لتدوي ضحكاتهم في الغرفه ادم :_ الرسومات الجديده هتبقي مكتبك خلال دقايق انت بقاا ابعتها للمصنع مش عايزين اي لغبطه تانيه مروان :_ اخيرا ي عم انا البيت وحشني ادم:_ البيت بردوو يلااا ي خويا يلاا مروان :_ جااايلك ادم بضحك :_ امشي يااض وفي القصر كانت ترتدي هوت شورت جينز وبادي فيروزي وتركت العنان لخصلات شعرها وكانت ظهرت في قمه انوثتها ودلالها وامرت الخادمه باحضار العشاء في غرفتها وظلت تنتظره ############## ############## وفي منزل عمر كانت تقف في المطبخ لإحضار الطعام ليطبق يده علي خصرها نور :_مش هتبطل بقاا حركاتك دي دفن راسه في عنقها ويسلسل قبلاته عليها ببطء صعودا ونزولا :_ وحشتيني نور:_عمر طنط برا مينفعش كدا يلاا بقاا طلع معايا الاطباقي علي السفره عمر:_وهو يمسك الاطباق ويخرج حكم القوي لتصدع منها ضحكه انوثيه عاليه ليردف :_ ي معين ي رب ############ يدخل الي الغرفه فلم يجدها فيذهب لتغير ملابسه وعند انتهاؤه يجدها تقف امامه وتتشبث بعنقه سيلا :_ ادم انت لسه زعلان لينفر منها ويتركها ويذهب الي الفراش تذهب لتجاوره والدموع تترقرق في عينيها وتردف اادم ليجذبها الي صدره ويداه تتخلل عمودها الفقري ببطء مهلك ويردف كفايه انتي كدا بتتدمريني مش عايز اشوف دموعك دي تاني ببقي خلاص قلبي هيطلع من مكانه سكتت سيلا بعد ابتعدت عنه وتوردت وجنتيها ليردف ايه دا بصي انا لو اعرف ان الكلمتين دول هيخلوكي كدا يبقي كل يوم من دا سيلا :_ طاايب يلا عشان انا ال هأكل انهارده ادم:_ دا ايه الدلع دا ليحملها ويذهب بها ال الطاوله ############ ############ يدخل الغرفه يجدها نائمه كالملاك ليدلف بهدوء تام ليأخذ حمامه الدافئ ليتفرغ الي تلك الطفله المنزعجه بعد انتهاؤه يقترب منها بحميميه ويسبح بابهامه علي شفتيها الورديه ويطبع قبله رقيقه ويده الاخري تتسلل في شعرها العاصي المتمرد لتفيق علي لمساته المدمره وقبلته المخدره لتفتح عينيها من فعلته ليتعمق اكثر ويحولها الي قبله شغوفه تبث اعتذاره واسفه لها لتبعده بيديها الملتصقه بصدره الصخري الذي يتصارع في دقاته وتردف بأنفاسها اللاهثه كارمن:_انت ازاي تعمل كدا نروان بهدوء مستفز :_انتي نسيتي ولا ايه ي جميل انتي مراتي كارمن بطفوله:_ بس احنا متخاصمين مروان:_ ايواا بس انا مش زعلان تنهض هي من الفراش بتذمر فيجذبها بقضبان يده الصخريه لتقع ع الفراش مره اخري ويزيح تلك الخصله المتمرده ويردف علي فين بس احنا لسه هنبدأ نصالح الحلو كارمن :_ صدقني مش هتأثر مروان وهو يرفع تحدي حاجبيه :_لالا متقلقيش من الناحيه دي هعجبك لتشعر بأنها لاتستطيع التحكم بأنفاسها المضطربه وصوتها المنحصر ودقات قلبها العاصيه ويبدأ هو بطبع قبلاته بسرعه همجيه ليردف قرب اذنها ا س ف لتشدد هي بعناقها ويتعبق هو اكثر ليعلمها طريقه اعتذاره المهلكه ############# ############# يخرج من المرحاض يستكمل ارتداء تيشرته الذي يبرز عضلاته المثيره فكان يمثل الرجوله بكل معني وهي تصور الانوثه المتفجره بارتدائها كاش مايوه عليه رسمه الكريز فكانت تجلس منسجمه لاحد المسلسلات التركيه ليفصل عنها المشاهده ندا :_ طااب علي فكره بقاا انت رخم دا كان لسه البطل هيبوس.. لتتوقف عند كلمتها لتخجل وتتورد وجنتها ادهم بضحكه عاليه :_ كملي ي قطتي اقولك هكمل انا المشهد باحساس مختلف هيعجبك عنه كمان ليلتهم شفتيها ويعلمها كيفيه التقبيل الذي لايقارن بتلك الابله التي تعطيه تركيزها فكان مشتاق لافتراسها يود ان يفتك بشفتيها ليقترب من اذنيها ويردف شايف اني عجبتك صح لتبتسم ابتسامه تخمر عيناه وكل ذره في جسده اطبق علي شفتيها مجددا برقه متناهيه يبعد عنها ليستكمل انفاسه الاهثه المضطربه ويقول وحشتك صح لم تتكلم هي بل بادلته القبله ضاغطه علي شفتيه ليحملها ويجريها معه في هوس التعبد ############ هناك من يغمز لها لتقوم معه وهي لاتعيره اي اهتمام ليهتف بين نفسه والله لوريكي ي نور عمر:_ جرا اي يا امي انتي اتاخرتي علي النوم كدا كوثر:_المسلسل دا حلو اووي ونور قعدتها حلوه خلينا شويه عمر:_ دا بيتعاد ي حبيبتي بكرا ابقي اسمعيه بس قومي نامي عشان شكلك تعبان كوثر :_ جرا ايه يا واد مالك قولت هنسمعه سوا هناك من تكتم ضحكتها علي تلك المشهد اما هو يكتم غيظه ويتوعد لها عمر:_ انا قايم اشبعوا ببعض يخربيت ال اخترع التلفزيون دا كمان وبعد مرور الوقت ونوم امه تذهب نور الي غرفتها لتتفاجأ ب..
عدد المشاهدات : 59
أضيف يوم : 18/08/2019