الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 15
تزدهر المدينه بنور الصباح يفيق ادم علي صوت معذبته سيلا :_ دومي اصحي بقاا بلاش كسل يفيق ادم ولكنه مغمض العينين ويردف بصوت يغلبه النعاس :_ يووه ياماما مش وقته سبيني بس سيلا :_ ماما بقا انا ماما بعد كل ال حصل دا وماما لتطبع علي شفتيه قبله برقه زائده وتردف بحزن مصطنع حتي بعد دي ماما ي ادم ليعتدل ادم في جلسته تعالي بس وانا اثبتلك اكتر انك مش ماما سيلا :_ لا يا عم انت شرس اووي انا تعبت ليصدر ضحكه رجوليه مدمره خلاياها سيلا:_ طاب يلا بقاا عشن توصلني ادم:_علي فين كدا ان شاء الله سيلا:_علي الجامعه ادم :_مفيش جامعه انهارده سيلا بتذمر :_ادم كدا هتروح عليه حاجات كتير ادم:_متقلقيش انت مرات ادم عز الدين المحاضرات كلها هتجيلك وانتي في حضني كدا سيلا وهي تضع احدي كفيه علي بطنها بهدوء طااب ولو قولتلك عشان دا ادم باضطراب ليردف مش فاهم امتي انتي قصدك سيلا وهي تومئ له :_فيه هنا حاجه منك ي ادم ادم وهو غير مستوعب يهجم عليها في عناق مدمر يفتك بضلوعها وكأنها ضلع ثالث له سيلا :_ طايب هتوصلني بقاا ادم :_ دا عشان الخبر دا ولا انا ولا انتي هنخرج من هنا انهارده سيلا:_ بس.. ادم وهو يهمس بقرب شفتيها هشش انتي انهارده مش هتخرجي من هنا انا بس هنزل خمس دقايق تحت وجي علي طول سيلا:_اي الظلم دا اشمعنا انا ادم بغمزه انتي لسه شوفتي ظلم اهدي بس بقولك مش هتخرجي انهارده قومي بس غيري كدا وظبطينا لتدوي ضحكتها المعشوقه له ____________________ تفيق نور لتحده يضع عطره الرجولي نور:_ عمر انت خارج وهتسبني عمر:_ليه يا عمري مش انتي قيلالي انك عندك جامعه انهارده نور:_ دا كان بقاا حرام عليك هو انت ب ال عملته دا فيه نفس اروح الجامعه فلاش باك تدخل نور الغرفه بهدوء لتتفاجأ بيديه تحيط بفمها عمر:_ هشش نور بخوف :_هو انت لسه منمتش ليه عمر وهو يذهب ليمدد علي الاريكه ويردف بعد ال عملتيه دا وانام دا انا هطلع القديم والجديد وعلي فكره ي جميل انا اخترتلك ال علي السرير دا عجبني اووي لتستلقي غمزه خبيثه منه في اخر كلامه نور بشهقه :_ عمر انا اسفه بس بلاش دا وحياتي عمر:_هتغيري ولا هتغيري بردو بس بطريقتي لتفر نور هاربه الي المرحاض وبعد مرور الدقائق تأتي له والدماء هاربه من جسدها متجمعه في وجنتها والخجل يفيض بها عمر وهو يتقدم منها :_هو فيه جمال كدا بقا تخبي كل دا عننا لحد ما اشوفه ب الصدفه لا دا انا كدا بقا اشكر كوثر لتظهر ابتسامه خجوله وتردف عمر انا كنت ... ليمرر هو يده علي طول ذراعيها صعودا ونزولا ويطبع قبلات شغوفه مدمره خلف اذنيها لتدب بها قشعريره جنونيه لتتوقف كلماتها وتعجز عن المقاومه ويستمر هو في مشاغبته في تتيم السندريلا ويديه تسبح في شعرها المدمر لقلبه عمر بصوت هامس وانفاس لاهثه :_ ب ع ش ق ك ويأخذها معه في رحله عقاب شغوفه انتهي الفلاش باك عمر:_ اهو كل يوم من دا نور :_ ااه واسقط انا بقااا عمربابتسامه ماكره:_ لا متقلقيش ناجحه وبامتياز ويطبع قبله علي وجنتها ويذهب الي عمله ########### تتقدم منه وهو يغلق اخر ازرار قميصه لتقوم هي بغلقها بدلع ونظره مثبت عليها مروان :_دا ايه الدلع دا كارمن :_وهي تتشبث في ياقه قميصه وتردف حبيبي وبدلعه الله مروان :_ انتي هتجننيني هو الدلع دا مبيجيش غير قبل الشغل كدا م اليوم طويل كارمن :_ما انت هتوحشني طول م انا في الجامعه مروان :_ الصبر ي رب طايب بقولك ايه متفكك من الجامعه انهارده كارمن وهي تبتعد عنه بضحكه عاليه نسبيا :_لا انت بتحلم مروان وهو يعيدها بين ذراعيه ويدها علي صدره الصخري لتشعر بحنانه الرجولي الدافئ كارمن بصوت متقطع :_مرووان هنتاخر مروان وهو يهمس امام شفتيها انتي شايفه كدا كارمن :_ يلا يا دنجوان وانا هبقي اظبطك انهارده مروان وهو يطلق ضحكه عاليه تصل لارجاء القصر علي جراءه طفلته:_طايب يلا عشان مش ضامن ولا انا ولا انتي وفي الاسفل ادم :_ماما عايزك تحضري فطار صحي كدا لسيلا عشان مش هتنزل انهارده رحمه :_ حاضر ي حبيبي هحضرلك انت وهي وحفيدي احلا فطار ادم :_ تسلميلي ي امي احمد :_الف مبروك ي ادم عز الدين :_ وعقبال بقا ادهم ومروان ادهم :_ متقلقش ي جدي قريب ليهمس لتلك الجالسه بجانبه الليله ان شاء الله ندا:_بطل جدي الله وبعدين هو حد قالك حاجه ي اسد وريني بس همتك ادهم :_بقا كدا طايب انا هوريكي الاسد انهارده مروان بمزح ؛_حرام عليك ودان البت ادهم :_اي ي عم م انت مش سايب اختي في حالها من الصبح اهه ولا انت مش واخد بالك ي جدي لتفيض ضحكات العائله علي تلك الاحاديث ############# ############# يدخل ادم حامل بيده وجبه الافطار ادم :_اووبااا اي الجمال دا دا بتاعي انا سيلا بخجل :_ يلاا بس عشان جعانه ادم وهو يقترب :_ دا انا ال جعان اوووي سيلاا بطفوله :_ طايب مش هاكل عشان البيبي ادم بمكر :_ دا انا ال هاكل عشان نبسط البيبي سيلا وهي تميل علي ظهرها للخلف وتردف طاايب استني بس هقولك ادم :_ استني بس انا ال هقولك حالا بقيت هي شارده في ملامحه وقربه منها وبدأ هو في تقليل المسافه والاقتراب اكثر لتتلاقي شفتيهما في قبله عميقه متنقلا الي رقبتها بنعومه واصبح يترك علاماته علامته هو فقط لتعتصر هي خجلا وتغطي وجهها ب الوساده ادم بابتسامه :_ كدا طايب انتي حره لتزيلا الوساده بسرعه البرق ضاغطه علي شفتيها ادم :_ بلاش الحركه دي لو عملتيها تاني متضمننيش وقومي بقاا عشان تفطري قامت ليبدا في اطعامها وهي تتطاير فرحا عصافير تكاد تهرب من معدتها سيلا :_ انا شبعت يلا بقااا ننام ادم وهو يحملق النظر اليها :_ هي سيلا فين سيلا وهي تضربه برقه علي صدره وتردف مش قصدي علي فكره بقا انت قليل الادب ادم بخبث:_ اموت انا فيها سيلا :__ادم بجد عايزه انام ادم بغضب مصطنع ؛يعني انا قاعد من الشغل عشان تسبيني وتنامي سيلا وهي تشير الي قلبه وتردف لا م هو انا مش هنام غير هنا ادم وهو مخدر بلمستها :_ وهنا مبيدقش غير ليكي ليحملها بين ذراعيه ممددا يده تحت عنقها ويده الاخري تسبح في شعرها الحريري ويتمتم بكلمات عشق لا متناهيه وبعد مرور ساعتين تأتي كارمن من جامعتها متوجهه سريعا الي غرفتها لتقوم باخذ حمام دافئ وتخطط لمن اسر قلبها لترتدي فستان في قمه الاناقه من اللون الاسود القاتم الذي يظهر بشرتها الناصعه يظهر ظهرها العاري الي اخره وفتحه من الامام تظهر عظمتي الترقوه المثيره وتترك لشعرها العنان وخصلاتها المتمرده تنزل علي وجنتها وتضع بعض مساحيق التجميل الخفيفه التي تزيدها جمالا علي جمالها الخلاب لتسمع هاتفها يرن فكان مشتاق حد اللعنه فكان منذ يزيد عن اربع ساعات لا يراها او يسمه صوتها جن جنونه وهي لا تجيبه كارمن:_ خليك رن مش هرد بردو عشان اوحشك مروان :_... بحبكوا جداً يعني
عدد المشاهدات : 42
أضيف يوم : 18/08/2019