الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 16
وبعد مرور ساعتين تأتي كارمن من جامعتها متوجهه سريعا الي غرفتها لتقوم باخذ حمام دافئ وتخطط لمن اسر قلبها لترتدي فستان في قمه الاناقه من اللون الاسود القاتم الذي يظهر بشرتها الناصعه يظهر ظهرها العاري الي اخره وفتحه من الامام تظهر عظمتي الترقوه المثيره وتترك لشعرها العنان وخصلاتها المتمرده تنزل علي وجنتها وتضع بعض مساحيق التجميل الخفيفه التي تزيدها جمالا علي جمالها الخلاب لتسمع هاتفها يرن فكان مشتاق حد اللعنه فكان منذ يزيد عن اربع ساعات لا يراها او يسمه صوتها جن جنونه وهي لا تجيبه كارمن:_ خليك رن مش هرد بردو عشان اوحشك لياتيها صوته من الخلف مروان :_ يعني لازم البهدله دي ويطبع قبله اسفل عنقها بشفتيه الرجوليه وهو يتمتم بين قبلاته انتي علي طول بتوحشيني حتي وانتي في حضني لتستدير اليه وتثبت عيونها عليه ليتوه في بحرها وتمد يدها وتلعب في ازار قميصه وتقول طايب يلا عشان عايزه ارقص معاك ونشوف مهاراتك ي دنجوان مروان بخبث :_ طايب ما نشوفها في حاجه تانيه وانتي قمر كدا كارمن :_ متخافش انا حفظاها بس يلا نرقص انا لابسه الفستان مخصوص عشان كدا 😂 مروان بمكر :_ طايب وانا هلبس ايه لتمد يدها الي ازار قميصه مجددا لنزعه بأنوثه لينحني لها ويهمس انتي مش قولتي هتظبطيني كارمن :_ ي عم هو انا مسكاك لينقض عليها كالاسد انتي ال جبتيه لنفسك كارمن :_ مروان اعقل انت عارف اني كلام بس والله مروان بخبث :_ انا هعلمك الافعال ي جميل متقلقش لتتنهد هي باستسلام ويقترب من فمها ليبعث قبلاته ويجعل منها ضلعا ثالث له ######### ندا :_متسيب بقا ال في ايدك دا ادهم:_حبيبي دا شغل دقيقتين وهبقي معاكي اهه ندا :_ يووه من ساعه وانت شغال كدا انا قاعده لوحدي زهقت عشان تعرف بس انك بوء وتصدقني ادهم وهو يغلق حاسوبه الشخصي الخاص به "اللاب" :_ قولتي ايه ندا:_ بقولك تاكل سجق ادهم بابتسامه يحاول تغيرها الي جديه:_طايب ويرجع الي عمله مجددا ندا وهي تضغط علي شفتيها من الغيظ وتتركه وتذهب الي نومها اما هو فيغلق حاسوبه الشخصي ويلحق بها لتشعر برائحته الرجوليه تقترب ولمسته يده المشتعله تتحرك علي خصرها بحميميه ادهم :_ حبيبي تصطنع هي النوم ولم تجيبه ليأخذها بين صدره وذراعيه بقوه مدمره ندا :_ انت هتنام كدا ادهم :_ههههه كدا ال هو ازاي وبعدين مش كنتي نايمه ندا :_ يووه م انت ال قومتني وبعدين قوم البس حاجه كدا هتاخد برد ادهم بخبث:_ لو هناخد برد سوا معنديش مانع ندا :_ خلاص نام براحتك تصبح علي خير وفي داخلها تتوعد له بين نفسها اصبر انت بس يخرج من حمامه ب الشورت القصير الخاص به ليجدها منشغله في دراستها قاضبه حاجبيها لتتفاجأ بمن يقول بدهشه هي الكتب مغلباكي اوي كدا لتلتفت له نور :_كله بسببك عشان منزلتش الجامعه وكل دا تراكمات عليه ليقترب منها وهو ينظر للكتب التي امامها ويهتف بابتسامه تعالي بس وانا هشرحلك ال مغلبك اوي كدا تشعر بنبصات قلبها لقربه بتلك الهيئه ليبدأ في شرحه وبعد مرور وقت ليس بقليل ينظر لها يجدها شارده في ملامحه ليشعر بارادته تكاد تنفلت منه عمر وهو يلوح بيده :_ نور انتي وصلتي لفين نور بشرود :_هاا بتقولي حاجه عمر:_ لا بقاا احنا نعمل وبعدين نبقي نقول من الاول بس بعدين ليقترب من شفتيها ببطء ويمررها عليها برغبه اترفع عينيه لتقابله لتشعر بتيار كهربي يخترقها وترتعش شفتيه تحته ليتوه في بحورها ويشعر برغبه جارفه ليرتشف من شهدها ليقترب اكتر منها وليستغل تلك اللحظه لتحتضن عينيها الارض ليلصق شفتيه في باطن عنقها مدمرا كتله مشاعر ساريه في معدتها لينعم برائحتها الفاتنه لتحيط يدها بكل م اوتيت من قوه حول عنقه ليستغل هو سحر اللحظه ليضم ليلته الي ليالي الهوس السابقه في تتيم ######## مع اشراقه يوم جديد علي قصر عز الدين تزهر الشمس معلنه عن يوم جديد يجلس كل من افراد العائله في الاسفل يجلس ادم وهو محتضنها بين احدي ذراعيه ادم وهو يهمس بقرب اذنها :_بقولك اي ما تيجي نطلع سيلا:_انهارده اجازه ي ادم ولازم نقضيه سوا وكمان عمر ونور هنا ادم :_ الله واحد وعايز مراته فيها ايه سيلا:_ ما انا معاك اهه ليرن هاتفه ويظهر اسم تلك المدعوه لارا علي الهاتف ويتكلم ادم بةاللغه الالمانيه ادم :_ Hallo "هااي" لارا:_ Hallo Adam, ich bin in Ägypten. Ich möchte, dass du mich besuchst "هاي ادم انا في مصر انا مش هشوفك ولا ايه ادم :_ Gewiss, Gott will "اكيد ان شاء الله" لارا:_Du hast mich hungrig gemacht "انت وحشتني اوي" ادم:_Lara Aber ich bin derzeit verheiratet und liebe meine Zeit "لارا انا حاليا متجوز وبحب مراتي لارا_:_Und darin ist nicht bekannt "وفيها ايه هي مش هتعرف حاجه ادم:_ Ich versuche es und ich werde es versuchen "طايب انا هحاول واجيلك انتي في فندق ايه " لارا:_...."عنوان الفندق" ادم :_ Tammam Buc "تمام باي" لارا:_ Meine Liebe "باي حبيبي" سيلا وهي تلملم دموعها :_كنت بتكلم مين يا ادم ادم :_دا شغل يا عمري وظهر ليه معاد مهم انهارده في الجهه الاخري كارمن وهي جالسه بصحبه نور وندا وهي تتعالي في ضحكاتها وغير مدركه تلك العيون التي تبعث شرر كهربي عالي كالجحيم كارمن :_بقولكوا اي متيجوا نطلع فوق وعشان ناخد سيلا من حضن الاسد دا لتتعالي صحكتها مجددا لتزيد هي من عصبيته لتهم كل من الفتايات كارمن :_سيلا تعالي معانا معلش ي ادم هناخد النيوتيلا بتاعتك 😂 لتتعالي ضحكات العائله دونه وهي غير مباليه ادم :_مروان تعالي عايزك انت كمان يذهبا الي الخارج مروان :_خير يبني مالك كدا ادم :_لارا هنا في مصر مروان :_ايوا يعني وبعدين ادم :_انتي غبي يلا بقولك هنا في مصر وعايزه تشوفني افهم بقاا مروان :__ي نهار اسود دا مراتك مجنونه ادم بحده :_هتظبط ولا ادفنك هنا مروان😂 :_ ي عم مش قصدي كدا انا قصدي انها بتحبك ولو عرفت حاجه زي دي حتي لو كان قبل جوازكوا هتقلب الدنيا ادم:_ م عشان كدا انا هروحلها انهارده وهتفهمها ان انا بحب مراتي مروان :_خلاص تمام وانا هبقي اجي معاك يلا بقاا انا طالع ادم :_ع فين مروان :_ ال مجنناني هي في غيرها دا هربيها استني وفي غرفه كارمن ندا :__يخربيتك ايه كل الضحك دا استلقي وعدك ال كان فاضل شويه وياكلك كارمن:_ تصدقي كنت مرعوبه والله بس متخافيش عندي ليه خبر هيخليه ينسي كل حاجه ندا:_لا انسي مش مروان كارمن وهي تضع يدها علي بطنها وتردف هيجي هنا وهيسلم ندا:__يعني هبقي عمتو رسمي الف مبروك ي كوكو وتهجم نحوها ف عناق كارمن😂 :_اي كوكو دي بلاشها عشان منخسرش بعض بس نور:__الف مبروك ي حبيبتي الدور والباقي علينا بقاا ي نودي ندا :_هما شكلهم مش نافعين في حاجه سيلا في شرود :__مبروك ياقلبي يلا بقاا عشان نبقي سوا ندا :__بقولكوا ايه انا جعانه اووي نور:_ وانا كمان هموت من الجوع انا عباره عن اكل نوم اصلا كارمن :_احنا لسه اكلين يخربيتكوا خليكوا كيرفي كدا زي لتضحك سيلا وهي تهتف تبقي كملت لو طلعتوا حامل ندا ونور في صوت واحد :_ي رب ي رب كارمن :_طاب يلا يا اختي انتي وهي انزلوا هاتو الاكل وتعالو عشان انا وسيلا جعانين اووي نور:_ههه وهو كذالك ي كيرفي انت 😂 وبعد خروجهما كارمن بجديه :_مالك بقاا انا ملاحظه من وقتها بس محبتش اسالك قدام حد سيلا وهي تزيل دموعها وبدأت في قص ما حدث عليها لتشهق كارمن :_ادم لا ي بنتي اكيد سمعتي غلط اكيد في سوء تفاهم سيلا وهي تمسح دموعها مجددا :_ لا انا قلبي بيقولي انه في حاجه م بينهم كارمن :_طاب اهدي كدا وانا عندي حل بصي بقا ي ستي انتي هتخرجي تراقبيه وطبعا انا هبقي معاكي مش هسيبك وساعتها تتاكدي يدق الباب وتدخل نور وندا نور :_بصوا بقاا انطلقوا ندا :_مروان كان هيتشل مننا ومنك اكتر لما عرف اننا في اوضتك هنا لتتفاجأ بصوته مروان :_بتقولي حاجه ي ندا ندا :_ لا ي حبي انا كنت بقولها مروان عايزك مروان وهو يوجه حديثه لقطته الشرسه انتي مسمعتيش لتقولك اني عايزك كارمن :_انا جعانه تستني اما اكل وهبقي اجي ليقترب منها وهو يهتف بعد اذنكوا بقاا ي حلوين عايز مراتي ويحملها بين ذراعيه ويذهب الي غرفتها القديمه يدخل الغرفه ويغلق الباب بعد ان انزلها كارمن بغضب طفولي انت ايه ال عملته دا بقولك جعانه مروان وهو يقترب اكثر ليبتلع تلك المسافه في خطوه :_والله وال عملتيه تحت دا ي هانم اسميه ايه ولا عمالي اي اعتبار وشغاله هئ هئ وخلاص كارمن وهي غير متحكمه في صحكاتها التي تمردت وخرجت مروان :_بقولك ايه مش وقت استعباط كارمن :_علي فكره بقا الزعل وحش عشاني وانت كدا زعلتني مروان:_ الصبر ي رب انا فعلا اتجوزت واحده طفله دا يا حبيبتي مش وقت هزار كارمن :_وانا مش بهزر هما مش بيقولوا ان الزعل وحش علي البيبي ليظهر علي وجهه التوتر والدناء المتجمعه ليحملها مسرعا وهو يهتف يعني انا هبقي اب ليحملها وينزل بها الي اسفل ف اتزان خوفا علي قطته وهو ينادي علي كل فرد من العائله عمر:_ اي يبني صدعتنا في ايه كارمن :_مروان بلاش هبل نزلني مروان بصوت تحتويه السعاده :_انا هبقي اب ي جدعان عز الدين :_والله قابلني لو مطلعش اهبل زيكوا ي مجانين 😂 احمد بفرحه كبيره :_الف مبروك ي حبايبي يلا البيت هيتملي اهو وهتكبرونا عقبال نور وندا بقاا رحمه :_ان شاء الله .. نزلها بقا يبني دي لسه في الاول والحركه غلط ليجلسها برفق ويردف لا كله الا كدا احنا تحت امرها هي و البيبي وتتناول العائله الفرح والضحكات ولكن هل القدر دائما هكذا .....
عدد المشاهدات : 57
أضيف يوم : 18/08/2019