الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 17
يخرج من القصر متجها الي سيارته ويذهب تلك الفندق وهو في قمه هيئته الرجوليه ويذهب الي غرفتها وفي سياره اخري سيلا بدموع :_ شوفتي مش قولتلك انا كنت حاسه ان فيه واحده تانيه في حياته كارمن وهي تمسح ع يدها :_اهدي بس كدا احنا لسه متاكدناش يلا ندخل يمكن نكون فكرنا غلط وظلمناه يلااا ي حبيبتي تنزل برفق وتضع يدها علي طفلها ومازلت دموعها تنهمر في غرفه لارا لارا بدلع مقزز :_كدا ابقي في مصر ومش عايز تشوفني ادم بجديه :_لارا انا .. لارا وهي تضع سبابتها بإغراء علي شفتيه :_انا عارفه انك بتحبها وعارفه كمان انك وقتها مكلمتنيش مصري عشانها بس أنا كمان بحبك يا ادم ليرد ادم وهو يزيح يدها من خلف عنقه لارا انا عمري م هفكر اخون مراتي لارا وهي تاتي له بمشروب وتقترب منه _انا هسافر بكرا انجلترا يعني مش هتودعني .. اوو اسفه مكنش قصدي اخلعه مينفعش تقعد كدا بيه انا هظبطه حالا ادم:_لالا انا اصلا كنت همشي انا جيت بس عشان تعرفي ان خلاص كل ال كان بينا كان زمان قبل م اتجوز لارا وهي تقترب اكثر منه وتبدأ في فك ازار قميصه وتطبق علي شفتيه بغير وعي منه لتأتيه شهقه من خلفه والدموع تغرق مقلتيها وبجانبها كارمن في ذهول ليبتعد ادم عنها ويقترب من معذبته ويردف سيلا متفهميش غلط دا تقاطعه لارا بتمرد لا كان جد ي حبيبتي وسالي ادم ان احنا ع علاقه من قبل م يعرفك كمان لتأتيها صفعه لتخرج دماء من شفتيها سيلا وهي تحاول ان تقف علي قدميها لتستطيع الخروج ليمسك بها ادم ادم والدموع تتغلب في عينيه الحمراء كالجمر :_سيلا صدقيني كل كلامها غلط انا كنت بس جي عشان اقولها اني بحبك صدقيني انا عمري ما شفت غيرك سيلا ردي عليه انتي كدا بتعذبيني سيلا بصوت مبحوح تغلبه الشهقات وانت معذبتنيش وانت ف الوضع دا معاها مفكرتش فيه خلاص ي ادم انا عايزه اطلق انا خلاص بقيت اكرهك مش هعيش معاك ولا دقيقه بعد كدا مش عايزه اشوفك ابعد عني بقااا وسيبني ف حالي انا كل ال عايزه منك ورقتي وبس ادم وهو ياخذها من ذراعيها ويردف بصوت عالي انتي تنسي حكايه الطلاق دي تمحيها من دماغك تنفر هي من يديه ليتفاجأ بها تسقط ف الهواء يلتقطها بين ذراعيه يجري بها وهو يحتضنها بين ذراعيه وتسقط منه الدموع عليها فهو من تسبب في عذابها وتلتحق به كارمن وعند وصوله الي سيارته مروان :_ اي ال حصل ادم بحده ممزوجه بالضعف :_مش وقته دلوقتي تطلع تجيب بنت .... ال فوق دي وتوديها ع المخزن القديم ع م اجيلك ويصعد الي سيارته وهو يردد بكلمات ندم تشفع له عندها ويرجي ربه ان يحفظها له هي وطفله وبمجرد دلوفه الي المشفي دب الرعب ف قلوب تلك الطبيب من صوته الحاد وهيئته فكان يرتدي قميصه مفكك الازرار ادم :_ امت هتنح اخلص بقولك حياتها مقابل حياه عايلتك كلها اخلص يفر الطييب وهو يذهب الي الغرفه في المخزن مروان :_ وهو يرفع اكمام قميصه قولتيلي بقا مين ال وراكي انا مكنتش مرتاحلك اول م كرم شرفنا ف الشركه لارا بضعف من كثره الصفعات :_ انا معرفش حد اسمه كرم مروان:_ وحياه امك بقاا انطقي انتي دلوقتي ف رحمه عن ال ادم هيعمله فيكي فانطقي وخلصينا ي قطه عشان متشوفيش الجد ع اصوله يخرج الطبيب وهو مازال ف توتر من تلك الوحش الطبيب :_ الحمد لله هي حالتها دلوقتي استقرت بس ممنوع تتكلم مع حد اي ضغط نفسي ممكن يرجعنا لورا تاني يذهب ادم اليها غير مبالي لحديثه يجد دموعها تغرق خديها لونها شاحب يظهر عليها الضعف يقترب منها لتدير وجهها الي الجهه الاخري ادم وهو يمسك احدي يديها '_ سيلا والله كل ال شوفتيه دا غلط انا عايزك تعرفي انك اول حد حبيته والله العظيم كل كلامها كدب انا مش هستحمل انك تبعدي عني ولا حتي هسمحلك ب الكلام العبيط ال قولتيه دا لتشعر بدمعه تسقط علي يديها لتشعر بقلبها يتمزق لحزنه فهو حبيبها مهما فعل استجمعت قوتها وهي تردف :_انا قولتلك اني خلاص مش عايزاك حتي البيبي مبقتش عتيزاه مش عايزه اي حاجه تفكرني بيك ابعدبقا وسبني ادم وهو يضغط علي يدها بحده :_انا قولتلك الكلمه انتي تنسيها انا بس هسيبك وهصبر عليكي عشان حالتك لكن اقسم ب الله لو سمعتك قولتيها تاني متلوميش ال نفسك لتردف سيلا بكل جمود وبكاء :_ وانا بكرهك بكرهك تنهي كلماتها مغشيا عليها يذهب اليها محتضنها بين صدره ويصرخ ع الطييب لياتي الطبيب :_ انا مش قولتلك ممنوع امها تتكلم دا هيأثر علي حالتها ادم بقوه :_ انتي هترغي اخلص شوف شغلك يخرج وهو في اسوء حالاته متجها الي المخزن وبعد عده دقائق يدخل اليها يمسك بشعرها بشده ادم :_ انتي هتقولي دلوقتي مين ال وراكي ولا وحياه امك لهخلص عليكي دلوقتي وانتي عارفه اني اعملها لارا وهي تحاول استعطافه :_ والله انا مليش دعوه كرم هو ال ورا كل ال حصل يبعد عنها ممسكا بهاتفه ادم :_ تدمر شركه اكرم الشافعي دلوقتي حالا عايزك تمحيه هو وعايلته كلها ينهي المكالمه دون الاستماع للطرف الاخر ويتجه ناحيتها ادم :_مروان عايزك تخلصني من الزباله دي مش عايز اشوفها هنا نهائي مروان :_ اعتبره حصل يخرج هو صاعدا الي سيارته ليذهب اليها وبمجرد دلوفه الي الغرفه يتفاجأ ب
عدد المشاهدات : 53
أضيف يوم : 18/08/2019