الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 03
ويستمر ابطالنا ف تلك السهره رحمه:_ نور انا حاسه بصداع جامد اووي ي بنتي والنبي تجبيلي العلاج من اوضتي نور :_ حاضر ي ماما نور وف طريقها لغرفه والدتها رأت عمر يتطلع عليها بهدوء يزيده عشق فاحمرت وجنتها واكملة طريقها واخذت م تريده لوالدتها وخرجت من الغرفه حتي اصطدمت بجسد رجولي حاد نور :_ مش تحاس وانقطعت كلماتها بسبب رؤيته عمر:_اي مالك سكتي ليه نور بحزم:_ ممكن حضرتك تسبني امشي عشان متاخرش ع ماما عمر:_ ف اي ي نور مالك بتكلميني كدا هو كل م اكلمك تقولي هتاخر ع ادم ي هتاخر ع ماما نور:_ي سلام وهو حضرتك عايزني اكلمك ازاي يعني انت مجرد اخو صحبتي مش اكتر من كدا عمر بضيق :_ هي بقت كدا حضرتك ماشي ي نور انصرف عمر عن القصر دون ان يخبر حتي اخته نور وقد تتصارع دقات قلبها وتدعو من الله ان لا يغضب منها ومسحت دموعها ونزلت لوالدتها التي تنتظرها ف الاسفل واعطت والدتها العلاج ودلفت لغرفتها وتسمح لدموعها ان تهبط ع وجنتها وتلعن تلك الكلمات التي تفوهت بها التي تسببت لجرح حبيبها _ _ _ _ _ _ _ _ وف الاسفل الجميع يستمتع بمغامراته وبعد مرور الوقت حان موعد المغادره وسيلاا تنتظر عمر وهو لا ياتي ثم صعدت لغرفه نور لتودعها وتذهب بمفردها سيلا تدق الباب وتدخل ع رفيقتها تجدها غارقه ف دموعها سيلا بخضه :_نور حبيبتي مالك فيكي اي نور:_ عمر اخوكي سيلاا : ماله زعلك ولا ف اي خضتيني عليكي نور:_ انا ال زعلته مش هو وقصت عليها م حدث سيلا:_طاب وانتي ليه قولتيله كدا ي نور دا جه مخصوص معايا انهارده عشانك نور بدهشه مختلطه ب الفرحه عشاني انا طاب ازاي انتي مقولتليش حاجه وانا كنت زعلانه منه عشان كان بيتجاهلني سيلا وقد سرت عليها م حدث نور بغرور مصطنع :_اخوكي شكله وقع يبنتي سيلا:_ هو دا كل ال همك ي رخمه نور :_ لا انا لازم اعتذر ع اسلوبي معااه بس مش عارفه ازاي بقااا سيلاا :_سبيني اخططلك ي حب ولا يهمك يلااا بقااا همشي انا نور :_ طاايب استني هنزل معاكي عشان اشوفه سيلا بتريقه :_ مهوش تحت ي واقعه 😂😂 شكله زعل ومشي ومعبرنيش عشان خاطر جنابك نور ؛_ متزهقنيش بقااا طايب تعالي مينفعش تمشي لوحدك ف الوقت دا استني اشوف السواق يوصلك نزلت نور وهي تتسال والدتها عن السواق رحمه :_مش هنا ي نور راح مع خالتك ي حبيبتي يوصلها نور بتذمر :_ طيب وسيلااا رحمه :_ ادم جوا ف المكتب قوليله نور :_ حاضر يلا ي سيلا تعالي سيلا:_خلاص ي نور همشي انا نور :_ وهي تدق الباب بعينك ادم ؛_بصوت رجولي مخيف ادخل دلفت نور مع صديقتها وردفت نور ادم سيلا المفروض تمشي والسواق مش هنا ادم بحده :_ واي المطلوب بقااا سيلا :_ ولا حاجه ي كابتن وكادت ان تخرج حتي احست بيد قويه تمسك بذراعها ادم :_انا قولتلك تمشي ولا انتي كدا ع طول غبيه امشي قدامي يلاااا ########### وفي غرفه كارمن وهي تتذكر حوارها مع مروان ويخرجها من شرودها رنين هاتفها وتنظر لتقي المتصل هو حبيبها مروان :_ حبيب قلبي كارمن:_عايز اي بعد ال عملته انهارده مروان :_بقااا ف حد يكلم زوجه المستقبلي كدا بردو كارمن:_ اي دا ومين قالك بقاا اني هوافق اصلا مروان بصوت رجولي مخدر:_كل حاجه فيكي بتقول انها عايزاني عنيكي لما تشوفني بتقولي متمشيش قلبك لما يحس بوحودي بيتولد من جديد كارمن انتي ليا ومش لحد غيري كارمن:_مروان مروان:_عيون مروان كارمن :_ انا بحبك اووي مروان :_ طاايب بتأجلي ليه طايب كارمن بجد انا مش قادر اصبر اكتر من كدا نفسي تبقي حلالي بقااا محدش يكلمك غير ب اذني ولا يبصلك حبك مش مسموح لحد غيري كارمن :_طاايب وجدو اكيد مش هيوافق وانا لسه ف الجامعه مروان :_سبيلي جدو دا خالص حبيبي جدو اصلا😂 سيلاا بخجل:_ طاايب انا عندي سيكش بكرا لازم انام بدري سلام مروان:_ بالتوفق ي عمري ########### وفي سياره ادم وقد عم الصمت عليهم سيلا:_هو انت ساكت ليه انا مبحبش الهدوء دا ادم:_عايزاني اتكلم عشان اسمع كابتن تاني سيلا :_ وقت اخرجت ضحكهتها الرنانه وكأنها اسكبت عليه جليد العالم ادم بهيام :_ مكنتش اقصد ازعلك انهارده بس ي ريت بقااا بلاش كابتن دي قوليلي ادم سيلاا:_ مش هتغير رايك بعد كدا ادم بغرور مصطنع :_ يمكن انتي ال تحبي تغيريه بعد كدا وتحبيني وتقولي حبيبي ولا حاجه سيلاا بمرح :_اي دا انت بتحلم بقااا ادم :_انا هاجي بكرا الجامعه عشان نور كنت واعدها بفسحه بعد الجامعه تعالي معاها سيلا:_اي دا وانا اجي معاك ليه ادم :_قولي بقا انك خايفه تقعي ف حبي سيلااا :_ لا خلاص هاجي سلام بقااا هطلع عشان اتأخرت ادم :_سلام هشوفك بكرا وانهي كلامه بغمزه بطرف عينيه
عدد المشاهدات : 52
أضيف يوم : 10/08/2019