الموقع على فيسبوك
لاحقا

روايات حلوه وشيقة

رواية هوس عشقك
البارت 09
ليدلف الي جناحهم ويغلق الباب باحدي رجليه ويتركها ويذهب الي احدي الشرفات ويدخن سيجاره الفاخر وهو ف قمه بركان الغضب فتذهب اليه لتمتص تلك الشيطان منه فتذهب بكل م تمتلك من انوثه ودلع لتمد يدها من خلفه وتنام ع ظهره فينفر منها ويذهب ليجلس علي حافه الفراش فتذهب اليه وتضع يدها تداعب خده وتقول بحب ادم انا اسفه ادم بصوته الطاغي يكاد يفتك بها يعني عارفه ان ال هببتيه دا كله غلط انتي مشفتيش ي هانم الرجاله كانت بتبصلك ازاي وانتي ولا كأني موجود انتي بتاعتي عارفه يعني اي يعني ممنوع تبصي لحد غيري ممنوع حد يبصلك انتي من ممتلكاتي خلاص حياتك هي انا لتقترب منه سيلا وهي تحاول تهدأته ادم انت عارف ان دا احلا يوم ف حياتي وحبيت اعيشه بطريقتي ليحن ادم ف لحظه فهي عروس لايليق بها الصراخ فيجب ان تكون ملكه الليله فتلك هي ليله معذبته ليله بث العشق داخلها يقطعها ادم بخبث بس انا اجمل ايام حياتي لسه هتبدأ ولا انتي بقاا عايزه تهربي واخذ يبعد عن وجهها تلك الحجاب الابيض واخد يقبل جبينها فكان مشتاق حد اللعنه ونزل الي عنقها ودفن جبينه بين خصلات شعرها الحريري ليستنشق تلك السلاسل من ذهب واخذ يمرر يده ع خصرها صعودأ ونزولا مما جعلها تشعر ب القشعريره ف جسدها سيلا:_ ادم ارجوك كفايه ادم :_ كفايه اي بس وانتي بتخدريني بكل حاجه بتملكيه انتي سرقتي راحتي انتي حذفتي كل حاجه من عقلي وقلبي عشان يبقوا ليكي انتي ملكك لوحدك انتي خلتيكي احبك كل دا ازاي دا مش حب دا هوس لينظر الي شفتيها الورديه مما اثار شهوته فاقترب منها ليلتهمها فكانت تضع يدها ع صدره تريد التنفس نعم فقد طالت القبله ولكن أبي الابتعاد وظل يتذوق تلك الشفايف الورديه وكانه يرتوي واخيراً استطاع الابتعاد عنها ليري تورم شفتاها اثر قبلاته ويرفع نظره الي عينيها ليجدها مغلقه فيقترب من اذنها ويهتف بصوت تملأه الرغبه هسيبك تغيري وهرجعلك تاني ويتركها ويذهب الي غرفه الملابس لياخذ ثيابه ويذهب للمرحاض وكانت سيلا قد اخرجت قميص من اللون الاسود القاتم قصير يظهر مدي تناسق جسدها وضيق يبين مدي انوثنها ومن الظهر يكون بشرائط متعاكسه تظهرهه بأروع الاشكال وشعرها المنسدل الي خصرها فكانت كالجنيه كالجمره المتحركه تفجأت بدخوله وهو عاري الصدر يرتدي فقط بنطال فعند رؤيته لها فقد شلت اعضاء تفكيره وعجز اللسان عن الكلام اما هي فقد ارتعش جسدها عشقا ليس خوفا فاقترب منها ادم ليقول انتي وحشتيني اووي هو انا موحشتكيش ولا اي وانزل ببصره الي عظمتي الترقوه واخذ يقبله وهو يهتف بهوس ب ح ب ك فكانت سيلا ف حاله لا يرثي لها فكانت كالعبه ف يديه استسلمت او اولي لمسات وكأن دقات قلبهما اعلنت الحرب ليحملها ويضعها ع فراشه وينقض ع شفتيها ويبدأ ف تقبيلها ف رحله بعيده مع دقات قلبه واصبح صدرها يعلو ويهبط واحس ادم من خوفها ليقبها بجانب خدها ويهبط الي عنقها ليهتف مش عايزك تخافي مني انا عايزك تهدي صدقيني عمري م هعمل حاجه تأذيكي **************** وفي غرفه نور تجد رنين هاتفها فتقبل عليه فتجده عمر فتأبي الرد عليه ولكنه قرر الاتصال فتواصلت معه عمر :_ نور انتي مش بتردي ليه مش عارفه اني بقلق عليكي نور بغضب:_ فيك الخير بجد مكننش اعرف عمر :_نور اتظبطي انا عارف انك زعلانه مني بس والله ف اليوم ال كنت ناوي اكلم ادم فيه هو كلمني في موضوعه هو و سيلا نور:_ ايوا انت شاطر ف الكلام تضحك عليه وخلاص عمر:_ نور قولتلك اتظبطي اي شاطر ف الكلام دي وبعدين ي حلوه قريب اووي هتجربي اذا كان كلام بس ولا اي متستعجليش نور:_انت قليل الادب عمر بضحكه مثيره :_ بطلي كسوف انتي بس وكله هببقي ع مزاجك نور:_ عمر بطل انت بتحرجني اووي عمر بحب :_خلاص ي سندريلاا انا هكلم ادم واكيد هيفهم انك بتاعتي انا وبس ونحصلهم بقاا نور بلهفه :_ بحبك بحبك اووي عمر بتنهيده:_ وانا مهوس بيكي واقفلي بقاا عشان كلمه تانيه وهتلقيني عندك وتشوفي الفعل ال بجد نور وهي تضحك :_ خلاص خلاص سلام عمر:_ سلام ي احلا سندريلا ************** وف صباح يوم جديد نجدها تفتح حبات الزيتوت لتقع عليه وهو نائم بهدوء تأملت ملامحه لتجدها جذابه فكان شعره منتشر بطريقه عشوائيه وسيم حد اللعنه فتح ادم عيناه فجأه لتجدها تحدق به فقال بخبث ي صباح الناس ال بتبحلق سيلا بخجل صباح الخير ادم بمكر:_كنتي بتبصي عليه ليه سيلا بجرأه غير معتاده :_بخجل قوم بقاا شكلك هتضيعلي اليوم ف الكلام ادم بحركه سريعه وجذبها له بشده ويداه تحاوط خصرها كدا البص يبقي احلا سيلا وحياتي قوم بقاا عشان ننزل نفطر مع ماما تحت ادم بخبث اهربي بس صدقيني مفيش مفر مني هااا واقترب منها وسرق قبله من بستان شفتاه الورديه ثم نهض وتوجه الي المرحاض **************** وفي الاسفل نجد الجميع علي طاوله الفطور وينزل ادم بخطوات استقراطيه مع معذبته ملاكه سبب هوسه وهو يقيد يدها كانها طفلها يخاف هروبها ويتقدمو لتناول الطعام بعد مباركات الجميع لهم ونجد سيلا وكارمن يهمسان كارمن :_ اي اخبار العروسه شرفتينه ولا اي سيلا بضحك :_ لا متخافيش انا استاذه دلع يبنتي بكرا اعلمك فتتعالي اصواتهم ف الضحك فينظر لها نظره سحبت ضحكتها ملأ مكانها الخوف ادم بصريخ :_ ف بنات محترمه تضحك كدا ف ايه سيلا :_ جرا اي ي ادم محصلش حاجه لكل دا وبعدين مفيش حد غريب يعني ادم :_ والله انتي متقوليش ايه ال ينفع واي ال مينفعش فتحاول كتم دموعها وتصعد الي غرفتها فتصعد ورائها كارمن *********** وفي جناحهم كارمن :_ اهدي كدا وصلي ع النبي سيلا ببكاء :_عليه الصلاه والسلام شتفتي ابن عمك بيعمل اي كارمن بمشاكسه:_ بقولك بلاش السهوكه ال انتي استاذه فيها دي انتي عارفه انه هيجي ويصالحك هو اصلا ميقدرش يشوف دموعك ي قمر سيلا وهي تمسح دموعها :_ تفتكري كارمن ااه بس ساعتها بقااا تيجي معايا عشان نجيب بقاا لزوم الفرح بتاعي انتي عارفه انه قرب سيلا بضحك:_ اشطا يسطا وفجأه يدلف عليهم ادم فتذهب كارمن وتتركه سيلا وتجلس ع حافه الفراش لياتي هو اليها ويقوم بمداعبه وجنتها سيلا وهي تبعد يده:_جيت ليه مش انت حرجتني قدامهم وزعلتني ادم:_ معلش ي ستي وادي ايدك ابوسها حقك عليه وتبقي سيلا ع حاله الغضب المصطنعه ادم _ امممم لسه زعلانه بقااا ليقوم بتقبيلها ع وجنتها فلا تعطيه اهتمام ليقرب منها ويقرر قبلته بشغف لكن تبقي ع حالتها ليقول بقله حيله يبقي لسه زعلانه لتدير سيلا رأسها ولم ترد فيقترب منها ادم اكثر ويقوم بتقبيلها بقبله طويله فيبتعد ليري ع وجهها حمره الخجل ليميل ع شفتيها بقبله اعمق لينهل من رحيقها فكانت قبلته تحمل هوس جامح وكانت هي تحاول ابعاده ولكنه يتعمق اكثر كلما حاولت الابتعاد فلم تجد سوي ان تبادله الشغف لفت يدها حول عنقه ليحصل ع اكثر القبلات يعشقها بل عشق صاحب الهوس الذي ينبض قلبها لاجلها فيبتعد عنها ليراها مغلقه العينين متمسكه به وكانها تريد ان ترتوي ب المزيد ادم:_ سيلا سيلا وهي تفتح عينيها لتتصادم به وهو يضيع ف حبات الزيتون التي ارهقته ويهيم بعسل شفتيها الورديه المثيره ليهتف ادم :_ بعد دي اكيد صالحتيني صح لتدب القشعريره ف جسدها من الخجل فاستسلمت له بسهوله بمجرد قبله ولكنها ليست اي قبله بل هي تشابك الهوس والشغف بين اجسادهم
عدد المشاهدات : 333
أضيف يوم : 17/08/2019